کتاب سیب صورتی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جراحی پستان / چه کسانی کاندیدای مناسب جراحی بازسازی پستان محسوب می شوند؟

چه کسانی کاندیدای مناسب جراحی بازسازی پستان محسوب می شوند؟

شما ممکن است کاندیدای بازسازی سینه باشید اگر:

آنچه در این مطلب میخوانید

اگرچه بازسازی سینه می تواند سینه شما را بازسازی کند، نتایج بسیار متغیر است:

هر سال تخمین زده می شود که 100000 زن با موفقیت تحت عمل جراحی پلاستیک قرار می گیرند تا اندازه سینه های خود را کاهش دهند. به دلیل جدی بودن عمل جراحی، قابل درک است که مردم نگران این هستند که آیا این روش برای آنها مناسب است یا خیر.

جراحی بازسازی پستان

اکثر کاندیدهای جراحی کوچک کردن سینه ، سینه هایی دارند که در مقایسه با فرم بدن یا اندازه بدنشان بسیار بزرگ است. در نتیجه به دلیل داشتن سینه های بزرگ، آنها با درد در شانه، گردن یا پشت خود مبارزه می کنند.
اغلب زنانی که سینه های بزرگ دارند وضعیت بدنی مناسبی ندارند، زیرا عضلات پشت آن ها قدرت تحمل وزن سینه ها را ندارند. این افراد همچنین ممکن است با بیماری های پوستی، بریدگی در شانه ها و درد ناشی از اندازه سینه خود دست و پنجه نرم کنند.

برخی از زنان ممکن است سینه هایی داشته باشند که اندازه آنها یکسان نباشد. یکی ممکن است به طور قابل توجهی بزرگتر یا کوچکتر از دیگری باشد. این پدیده می تواند منجر به احساس نارضایتی از ظاهر خود و در پی آن درخواست عمل توسط فرد شود.
تصمیم گیری در مورد اینکه آیا جراحی کوچک کردن سینه انجام شود یا نه یک امر کاملا شخصی است. برای زنانی که با علائم ذکر شده در بالا دست و پنجه نرم می کنند، عمل کوچک کردن سینه حداقل می تواند تسکین روانی زیادی به همراه داشته باشد.

جراحی پستان

لباس زیر مخصوص بیماران سرطانی

در سال اول پس از جراحی سینه (مانند ماستکتومی یا لامپکتومی )، بهتر است از لباس زیری استفاده کنید که دارای:

ممکن است تا یک سال طول بکشد تا ناحیه پس از عمل جراحی بهبود یابد، اعصاب ترمیم شوند و هر گونه تغییر پوستی از رادیوتراپی به حالت نرمال برگردد. نوع لباس زیر مورد نیاز شما نیز ممکن است به دلیل نوسانات وزن و سایر تغییرات مربوط به درمان در این مدت تغییر کند. درکل بهتر است تا زمانی که ناحیه پس از جراحی بهبود می‌یابد، از پوشیدن لباس زیر سیم‌ دار خودداری کنید، زیرا سیم‌های زیرین ممکن است برای ناحیه عمل شده ناراحت کننده و دردناک باشند.در ابتدا پس از جراحی سینه ممکن است تورم داشته باشید. سعی کنید لباس زیری پیدا کنید که روی شل ترین قلاب قرار بگیرد تا بتوان آن را در ابتدا گشادتر پوشید و سپس با کاهش تورم به تدریج سفت کرد.

عمل ماستکتومی چقدر طول می‌کشد

اینستاگرام دکتر حکیمیان

دوران نقاهت بعد از عمل کوچک کردن سینه

نوبت دهی دکتر حکیمیان

نکات دیگر برای ریکاوری سریع کوچک کردن سینه

کتاب سیب صورتی به قلم بیش از ۲۰ نفر از متخصصین مقوله سرطان پستان و با گردآوری و تدوین دکتر سید محمد رضا حکیمیان ، شامل اطلاعات معتبر ، کاربردی و بسیار مفیدی است که خواندن و معرفی آن را به تمامی کسانی که به نوعی با این بیماری مواجه هستند توصیه می کنیم . این مجموعه به پرسش‌های بی شماری در زمینه سرطان پستان پاسخ داده است و هدیه ارزشمندی برای دوستان و آشنایان است. شما می توانید برای دریافت این کتاب، روی لینک تهیه کتاب سیب صورتی کلیک کنید؛ یا از طریق پیام به شماره واتساپ ۰۹۰۴۴۰۴۶۶۴۹ اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، کوچه 23
تلفن : 36294896 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مقایسه جراحی لامپکتومی و ماستکتومی پستانمقایسه جراحی لامپکتومی و ماستکتومی پستان

دو نوع عمل جراحی برای خارج کردن توده ها از سینه وجود دارد که تشخیص نوع عمل برای هر بیمار به نسبت شرایطی که دارد بر عهده پزشک است. در ادامه این مقاله به بررسی دقیق تر عمل های ماستکتومی و لامپکتومی و تفاوت هایی که دارند می پردازیم. ... ادامه مطلب

کدام تغییرات پستان ها طبیعی و کدام خطرناک هستند؟کدام تغییرات پستان ها طبیعی و کدام خطرناک هستند؟

بافت پستان و همچنین ظاهر آن ممکن است با گذر زمان دچار تغییرات شوند . مشاهده چنین تغییراتی در پستان ممکن است فرد را نگران کرده و باعث شود که فرد با فکر ابتلا به سرطان سینه به پزشک مراجعه کند . ... ادامه مطلب

جراحی ماستکتومی به چه دلیل انجام میشود؟جراحی ماستکتومی به چه دلیل انجام میشود؟

برداشت پستان بصورت پیشگیرانه که به زبان علمی پروفیلاکتیک ماستکتومی نامیده می شود به این معنی است که قبل از ابتلا به سرطان پستان، این عضو بطور کامل برداشته شود که در این صورت نیز بسته به شرایط گاهی میتوان بطور همزمان بازسازی پستان را انجام داد ... ادامه مطلب

بهترین تکنیک عمل کوچک کردن سینه در آقایانبهترین تکنیک عمل کوچک کردن سینه در آقایان

ژنیکوماستی یا بزرگ شدن پستان در مردان، رشد غیرطبیعی غدد پستانی به دلیل عدم تعادل هورمون های استروژن و تستوسترون است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین