کتاب سیب صورتی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جراحی پستان / مقایسه ی افزایش سایز سینه با جراحی و تزریق ژل به سینه

مقایسه ی افزایش سایز سینه با جراحی و تزریق ژل به سینه

لیفت سینه از مهم ترین جراحی هایی است که این روز ها از سوی بسیاری از زنان انجام می شود. لیفت سینه در واقع جراحی است که در طی آن سینه زنان بالا کشیده شده و فرم دهی برای سینه انجام می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

جراحی پستان

فواید جراحی لیفت سینه

مهم ترین مزایای که جراحی لیفت سینه در پی دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 افزایش سایز سینه با جراحی و تزریق ژل به سینه

مزایای عمل پروتز سینه

  1. با عمل پروتز سینه می توان حجم سینه ها را به هر مقدار دلخواه افزایش داد.
  2. در مواردی که سینه ها به دلیل افزایش سن و یا تغییر وزن دچار افتادگی و تغییر حجم شده باشند این مشکلات را می توان با استفاده از پروتز رفع کرد.
  3. ماندگاری عمل پروتز سینه بالاتر است.
  4. تعادل و تقارن بین سینه ها از بین نمی رود.
  5. اعتماد به نفس بیمار افزایش پیدا می ‌کند.

همچنین بخوانید: جراحی افزایش سایز پستان

برخی افراد کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل به سینه ها نیستند:

بانوانی که تقریبا هیچ بافت سینه ای ندارند، کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل به سینه نیستند. در این افراد به دلیل عدم وجود بافت سینه، پس از تزریق ژل، سینه ها ظاهری سفت و غیر طبیعی به خود می گیرند؛ زیرا بافت کافی به منظور پوشش ژل ندارند؛
معمولا تزریق ژل برای بانوانی که سینه های بیش از اندازه شل و افتاده دارند، روش درمانی ایده آلی نیست؛ زیرا به دلیل افتادگی بیش از اندازه در آن ها، ژل قادر به افزایش سایز سینه ها نخواهد بود.

تزریق ژل به سینه دارای معایبی به شرح زیر است:

عوارض تزریق ژل به سینه

در صورتی که تزریق ژل سینه در یک کلینیک معتبر، با استفاده از موادی استاندارد و توسط یک متخصص با تجربه انجام شود، عوارض تزریق ژل به حداقل می رسد. برخی عوارض بعد از تزریق ژل به سینه در ادامه فهرست شده است:

موارد منع تزریق چربی به سینه

تفاوت ماندگاری عمل پروتز سینه نسبت به تزریق چربی به سینه

معمولاً ماندگاری هر دو عمل طولانی مدت است و این مسئله به عوامل زیادی بستگی دارد. به طور کلی ماندگاری عمل پروتز سینه بیشتر از ماندگاری تزریق چربی و ژل به سینه است. در صورتی که فرد دچار اضافه وزن یا کاهش وزن شود، نتیجه عمل تزریق چربی تحت تأثیر قرار می گیرد. پس از بارداری نیز سینه دچار تغییراتی می شود که این مشکلات در عمل پروتز سینه کمتر دیده می شود.

اینستاگرام دکتر حکیمیان

هزینه عمل پروتز سینه در مقایسه با هزینه تزریق چربی به سینه

هر کدام از این دو عمل با شرایط خاص و به روش خاصی انجام شده و این موضوع باعث می شود تفاوت قابل ملاحظه ای در هزینه این دو عمل وجود داشته باشد. عوامل زیادی در تعیین قیمت این عمل ها تأثیر دارند. عوامل مؤثر بر قیمت نهایی جراحی پروتز سینه شامل برند پروتز، جنس پروتز سینه ، دستمزد جراح و دستیاران، هزینه اتاق عمل، هزینه دارو و... می باشد. عوامل تأثیرگذار بر هزینه تزریق چربی به سینه شامل مواردی همچون حجم چربی تزریق شده، مدت زمان عمل، روش استخراج چربی ها، مهارت جراح و... هستند.

در انتها باید یادآور شویم ؛ تزریق ژل برای افزایش حجم سینه در حال حاضر روش معتبری محسوب نمی‌شود و دکتر حکیمیان آن را توصیه نمی‌کنند. بهترین روش افزایش حجم سینه استفاده از پروتز است.

کتاب سیب صورتی به قلم بیش از ۲۰ نفر از متخصصین مقوله سرطان پستان و با گردآوری و تدوین دکتر سید محمد رضا حکیمیان ، شامل اطلاعات معتبر ، کاربردی و بسیار مفیدی است که خواندن و معرفی آن را به تمامی کسانی که به نوعی با این بیماری مواجه هستند توصیه می کنیم . این مجموعه به پرسش‌های بی شماری در زمینه سرطان پستان پاسخ داده است و هدیه ارزشمندی برای دوستان و آشنایان است. شما می توانید برای دریافت این کتاب، روی لینک تهیه کتاب سیب صورتی کلیک کنید؛ یا از طریق پیام به شماره واتساپ ۰۹۰۴۴۰۴۶۶۴۹ اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، کوچه 23
تلفن : 36294896 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بیماری فیبروکیستیک پستان چیست؟بیماری فیبروکیستیک پستان چیست؟

یکی از بیماری هایی که آمار قابل توجهی از زنان را با خود درگیر کرده است؛ بیماری فیبروکیستیک پستان است . بیماری فیبروکیستیک پستان جزء آن دسته از بیماری هایی است که خطر چندانی برای سلامتی زنان ندارد اما می تواند زمینه ساز بروز عارضه هایی شود که این عوارض می‌توانند مشکل ساز می شوند ... ادامه مطلب

آیا سرطان پستان همیشه متاستاز می دهد؟آیا سرطان پستان همیشه متاستاز می دهد؟

متاستاز سرطان پستان به شرایطی گفته می شود که سلول های سرطانی به اندامی دیگر به جز پستان سرایت کرده و تنها در بافت پستان، متمرکز نیستند. ... ادامه مطلب

سندرم درد پس از جراحی سرطان پستانسندرم درد پس از جراحی سرطان پستان

بعد از جراحی سرطان پستان، بعضی از خانم ها درد عصبی یا نوروپاتی در دیواره قفس سینه، زیر بغل و بازوها دارند که با گذشت برطرف نمی شود. ... ادامه مطلب

کاهش عوارض ماموپلاستی با این اقداماتکاهش عوارض ماموپلاستی با این اقدامات

اولین و مهمترین کار برای جلوگیری از عوارض ماموپلاستی، انتخاب پزشکی است که جراح سینه باشد و در این امر تخصص و تجربه کافی داشته باشد ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین