کتاب سیب صورتی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جراحی پستان / طبیعی بودن یا نبودن ظاهر سینه ها بعد از عمل پروتز پستان

طبیعی بودن یا نبودن ظاهر سینه ها بعد از عمل پروتز پستان

بسیاری از خانم ها بر این باورند که سینه های آن ها کوچک است ، رشد لازم را نداشته و یا نامتقارن است . گاها تصور می کنند آن گونه که باید سینه های جذابی ندارند . در برخی از خانم ها به دنبال بارداری ، زایمان و شیردهی فرم سینه ها تغییر پیدا می کند و همین مسئله موجب کاهش اعتماد به نفس آنها می شود .همین موضوع موجب می شود تا خانم های زیادی علاقه مند به استفاده از پروتز سینه شوند .

آنچه در این مطلب میخوانید

این جراحی با قرار دادن پروتز پشت بافت طبیعی پستان خانم ها انجام می شود . در این مقاله به بررسی دقیق تر پروتز پستان و عوامل موثر در طبیعی بودن یا نبودن ظاهر پستان ها پس از پروتز ، می پردازیم .

جراحی پستان

جراحی پروتز پستان چگونه انجام می شود؟

با توجه به بررسی های انجام شده برای استفاده از پروتز سینه ، معمولا پزشک متخصص با توجه به ویژگی های اندام هر فرد ، بهترین سایز پروتز را پیشنهاد می کند . سپس تحت بی هوشی عمومی و در محیط استریل اتاق عمل ، پزشک اقدام به ایجاد برش در ناحیه خاصی از زیر سینه می کند تا امکان ورود پروتز به زیر بافت سینه فراهم شود .

همچنین بخوانید: بهترین سایز پروتز پستان

پزشک باتوجه به تکنیک موردنظر ( قرار دادن پروتز زیر ماهیچه یا روی آن ) پروتز را جایگذاری می کند . سپس ، با انجام بخیه ظریف ، جراحی را به اتمام می رساند .
در برخی موارد ، درنی به بیمار متصل می شود تا خون و مایعات اضافی تخلیه گردد . این درن ، یک تا دو روز بعد از جراحی برداشته خواهد شد .

شکل ظاهری پستان

طبیعی بودن یا نبودن ظاهر سینه ها پس از پروتز پستان به چه عواملی بستگی دارد؟

  1. سایز پروتز : یکی از موارد موثر در طبیعی بودن ظاهر سینه ها پس از پروتز ، سایز پروتز ها است . در واقع اگر شما سایز پروتز هایی که انتخاب می کنید مناسب سایز بدن و اندام شما نباشد و در مقایسه با عرض شانه شما خیلی بزرگ باشد ، نتیجه عمل خیلی طبیعی به نظر نخواهد رسید .
  2. پزشک با معاینات دقیقی که قبل از جراحی انجام می دهد ، سایز مناسب پروتز را برای بیمار در نظر خواهد گرفت .
  3. نوع پروتز انتخابی : شکل طبیعی سینه ها فرم پروتز اشکی است و انتخاب پروتز های گرد ، سینه ها را برجسته تر و زیبا تر می کند اما پستان ها از حالت طبیعی خود فاصله می گیرند .
  4. داخل پروتز می تواند ژل سیلیکون و یا سالین وجود داشته باشد . پروتز های سیلیکونی ، ظاهر طبیعی تری را نسبت به پروتز های سالینی ایجاد می کنند و فرم های مختلفی دارند . پروتز های سالینی ، ظاهر به نسبت کمتر طبیعی دارند و احتمال پاره شدن آنها بیشتر می باشد .
  5. میزان ماستوپکسی : اگر حین عمل پروتز ، پزشک برای شما عمل لیفت سینه یا ماستوپکسی نیز به طور همزمان انجام دهد انجام درست این عمل نیز در ظاهر طبیعی و نهایی پستان های شما مؤثر است .

نوبت دهی آنلاین

مراقبت های لازم پس از جراحی پروتز پستان

مراقبت های بعد از عمل بخش مهمی از پروسه هر جراحی را تشکیل می دهد . این پروسه معمولا آخرین مرحله برای دستیابی به نتیجه مطلوب از جراحی زیبایی پروتز سینه است . برخی مراقبت های لازم شامل موارد زیر می باشد :

اینستاگرام دکتر حکیمیان

امروزه ماموپلاستی یا جراحی ترمیمی پستان با به کار گیری تکنیک های پیشرفته و روز دنیا، همچنین دستگاه های مجهز و مدرن انجام می‌شود. این جراحی به منظور ایجاد زیبایی و ترمیم معایب پستان صورت می‌گیرد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، کوچه 23
تلفن : 36294896 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درپستان چه تغییرات فیزیولوژیکی در طی فاز لوتئال سیکل قاعدگی اتفاق می افتد؟درپستان چه تغییرات فیزیولوژیکی در طی فاز لوتئال سیکل قاعدگی اتفاق می افتد؟

فاز لوتئال بخشی از چرخه قاعدگی بعد از تخمک گذاری و قبل از اولین روز چرخه بعدی است .در این مقاله به تغییرات فیزیولوژیکی پستان در فاز لوتئال می پردازیم ... ادامه مطلب

لنف نود هیپواکو چیست؟لنف نود هیپواکو چیست؟

توده هیپواکو بافتی است که ضخیم تر و یا جامد تر از حد معمول است، در حقیقت از لفظ اکو برای توصیف امواج سونوگرافی استفاده می شود، در حقیقت توصیف چیزی که ... ادامه مطلب

جراحی های زیبایی پستان شامل چه مواردی می شود؟جراحی های زیبایی پستان شامل چه مواردی می شود؟

جراحی های پلاستیک پستان به منظور بهبود زیبایی آن انجام می شود که می تواند اعتماد به نفس فرد را نیز افزایش دهد. با انجام این جراحی می توان به سایز و فرم دلخواه برای سینه ها رسید ... ادامه مطلب

مقایسه جراحی لامپکتومی و ماستکتومی پستانمقایسه جراحی لامپکتومی و ماستکتومی پستان

دو نوع عمل جراحی برای خارج کردن توده ها از سینه وجود دارد که تشخیص نوع عمل برای هر بیمار به نسبت شرایطی که دارد بر عهده پزشک است. در ادامه این مقاله به بررسی دقیق تر عمل های ماستکتومی و لامپکتومی و تفاوت هایی که دارند می پردازیم. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین