کتاب سیب صورتی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جراحی پستان / عمل جراحی تغییر پستان در افراد ترنس

عمل جراحی تغییر پستان در افراد ترنس

جراحی پستان از اعمالی است که به دلایل مختلف از قبیل بیماری، زیبایی و گاها تطبیق جنسیت انجام می‌شود. از نظر پزشکی موارد نادری وجود دارند که مثلا یک خانم از نظر ذهنی معتقد است که جنسیت و تمایلات مردانه داشته یا بر عکس یک مرد معتقد است که جنسیت و تمایلات زنانه دارد. به این حالت تراجنسی یا به اختصار ترانس گفته میشود.

آنچه در این مطلب میخوانید

جراحی پستان در افراد ترانس یکی از اعمالی است که توسط دکتر سید محمد رضا حکیمیان انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت از کلینیک پستان دکتر حکیمیان می‌توانید با شماره تلفن : 36294896 - 031 تماس حاصل فرمایید.

جراحی پستان در افراد ترانس

بدون در نظر گرفتن حواشی این موارد خاص، در افرادی که تمایل به تغییر جنسیت دارند؛ برای تطابق جنسیتی بیشتر و ایجاد فیزیک همسان با جنسیت مطلوب، جراحی سینه انجام می‌شود؛ این جراحی در زنانی که به مرد بودن گرایش دارند با تخلیه پستان صورت می‌گیرد و در مردانی که تمایل به زن بودن دارند با بزرگ کردن سینه ها یا پروتز پستان انجام می‌پذیرد. اعتقاد این افراد کاملا واقعی است و به حدی است که فرد حتی درخواست تطبیق جنسیت میکند و با جراحی و درمانهای هورمونی تقاضای تطبیق اندامهای بدن با اعتقاد ذهنی خود دارد.

اینستاگرام دکتر حکیمیان

علت دقیق این وضعیت هنوز شناخته شده نیست و هر نوزادی که به دنیا می آید ممکن است در آینده این تمایل را داشته باشد و ارتباطی با ویژگیهای فرهنگی یا اعتقادی و موارد مشابه ندارد.در کشورجمهوری اسلامی ایران این افراد با مراجعه به سازمان پزشکی قانونی و طی مراحل قانونی و با نظر متخصصان روانپزشکی و پزشکی قانونی و گاهی جراح و متخصص زنان مجوز مربوطه را اخذ وسپس از دادگاه حکم قضایی در این زمینه دریافت میکنند.
صرفا با وجود حکم قضایی اجازه انجام جراحی و درمانهای تطبیق جنسیتی وجود دارد.

نوبت دهی دکتر حکیمیان

جراحی پستان در مردانی که درخواست تطابق جنسیتی دارند با استفاده از پروتز سینه و در زنانی که این درخواست را دارند با تخلیه بافت اضافه سینه صورت میگیرد.

جراحی بزرگ کردن سینه در افراد ترنس

بزرگ کردن سینه در این افراد شامل قرار دادن ایمپلنت یا پروتز سینه در زیر بافت پستان می شود. هدف از انجام این عمل جراحی افزایش سایز سینه ها است.

عمل جراحی تغییر پستان در افراد ترنس

جراحی تخلیه سینه در افراد ترنس

این جراحی شامل برداشتن بافت پستان در زنان با گرایش های مردانه، جهت همانند سازی این اندام با جنس مردانه صورت می‌گیرد. در این جراحی بافت پستان در حدی تخلیه خواهد شد که بیشترین شباهت به فیزیک مردانه را داشته باشد.

امروزه ماموپلاستی یا جراحی ترمیمی پستان با به کار گیری تکنیک های پیشرفته و روز دنیا، همچنین دستگاه های مجهز و مدرن انجام می‌شود. این جراحی به منظور ایجاد زیبایی و ترمیم معایب پستان صورت می‌گیرد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، کوچه 23
تلفن : 36294896 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :پارسا محمدی [ 1400-07-04 ]
سلام خسته نباشید، امکانش هست که جراحی تخلیه سینه رو بدون مجوز و با عنوان یک عمل جراحی زیبایی انجام داد؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رابطه ی هورمون استروژن با سرطان سینهرابطه ی هورمون استروژن با سرطان سینه

آگاهی نسبت به علل ایجاد سرطان پستان نقش عمده و چشمگیری در پیشگیری از سرطان سینه دارد. در این بخش به ارتباط میان هورمون استروژن با سرطان سینه پرداخته ایم. ... ادامه مطلب

زمان مراجعه به پزشک در صورت درد سينه يا ماستالژیزمان مراجعه به پزشک در صورت درد سينه يا ماستالژی

درد سينه يا ماستالژی مشکل شايعی بين خانم ‌ها می باشد ؛ به‌ طوری که از هر ۱۰ خانم ۷ نفر در طول زندگی آن را تجربه می ‌کنند .در این مقاله به بررسی ماستالژی یا درد سینه می پردازیم . ... ادامه مطلب

بررسی تاثیر آموزش در پیشگیری از سرطان پستانبررسی تاثیر آموزش در پیشگیری از سرطان پستان

ضروری است تا به دختران و بانوان جوان آموزش هایی در زمینه نحوه تشخیص سرطان پستان بدهیم . در این مقاله به تاثیر آموزش پیشگیری از سرطان پستان می پردازیم ... ادامه مطلب

انقباض کپسولی در پروتز سینه به چه شرایطی گفته میشود؟انقباض کپسولی در پروتز سینه به چه شرایطی گفته میشود؟

کپسول به اطراف سفت می شود و ایمپلنت را فشرده می کند. این وضعیت که انقباض کپسولی نامیده می شود، می تواند باعث درد مزمن و انحراف در شکل سینه شود . ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین