کتاب سیب صورتی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مطالب و مقالات / تفاوت متخصصان جراحی پستان با متخصصان جراحی زیبایی

تفاوت متخصصان جراحی پستان با متخصصان جراحی زیبایی

از جمله جراحی های زیبایی که در میان خانم ها محبوبیت ویژه ای پیدا کرده است جراحی سینه می باشد. چرا که به کمک این جراحی می توانند به سینه هایی متناسب و خوش فرم دست یابند. لازم است بدانید که جراحی سينه تنها مختص بانوان نبوده و به کمک آن می توان مشکلات سينه آقایان ( بزرگی سينه آقایان ) را نیز برطرف نمود و اعتماد به نفس آن ها را مجددا بازگرداند.

آنچه در این مطلب میخوانید

نکته ی مهم در جراحی پستان انتخاب پزشک مناسب و با مهارت می باشد چرا که جراحی پستان چه از لحاظ زیبایی و چه از لحاظ درمانی، یک جراحی بسیار حساس است. به همین دلیل حتما نیاز به یک دکتر متخصص جراحی پستان دارد. در ادامه بیشتر به حوزه فعالیت پزشکان زیبایی و جراحی پستان می پردازیم.

جراح پستان

تفاوت متخصصان جراحی پستان با متخصصان جراحی زیبایی

جراح متخصص کسی می باشد که در یک زمینه خاص پزشکی مانند پستان تمرکز کند که این امر این امکان را برای آنها فراهم می کند که مشکلات بهداشتی پیچیده ای که پزشکان دیگر قادر به حل آن نیستند را درمان کنند.و سال ها بسته به تخصص بین ۵تا۸ سال به تحصیل در این زمینه بپردازد. جراح سینه پزشکی می باشد که با استفاده از شیوه‌ های درمانی اصولی جهت درمان بیماری های مربوط به سینه و انجام جراحی زیبایی سینه اقدام میکند تخصص بالایی دراین زمینه دارد. وظیفه جراح سینه تشخیص، تصمیم‌ گیری مناسب و یافتن مناسب ترین روش جهت جراحی و ترمیم سینه می باشد.

متخصص جراحی پلاستیک نیز یک شاخه از بخش جراحی می باشد که در بر طرف نمودن مشکلات پدید آمده از بدو تولد و یا مشکلاتی که بعدا حاصل گردیده و یا اختلالات عملکردی و اصلاح تصویر بدن فعالیت می کند. گستره‌ ی جراحی‌های پلاستیک بسیار وسیع است و پزشکانی که در این زمینه فعالیت دارند می‌‌توانند کارهای گوناگونی انجام دهند به بیان ساده تر می توان گفت جراحی پلاستیک، عمل ترمیمی و شامل هرگونه جراحی در تمامی قسمت های بدن می شود. و وظیفه دارند در فرم بخش‌های مختلف بدن مانند سینه ، دست ها ، باسن و صورت تغییر ایجاد کند. اما باید جراحی به گونه‌ای باشد که ظاهر بیمار بهبود یابد و فرد به زیبایی ایده آل و دلخواه خود برسد.

تفاوت متخصصان جراحی پستان با متخصصان جراحی زیبایی

متخصصین جراحی پلاستیک برای هرگونه جراحی پلاستیک در انواع آن آموزش دیده اند و برای اینکه به عنوان متخصص جراحی پلاستیک مجوز فعالیت را داشته باشند لازم است 5 تا 6 سال تحت آموزش های رسمی در دوره تخصص و جراحی پلاستیک باشد.

نوبت دهی دکتر حکیمیان

وظایف فلوشیپ جراحی سینه

اینستاگرام دکتر حکیمیان

بهترین ویژگی های فلوشیپ جراحی پستان

دانستن این نکته الزامی ایست که جراحان پلاستیک کلیه عمل های زیبایی را انجام میدهند ولی جراحان پستان فقط و فقط عمل های زیبایی و ترمیمی پستان را انجام می دهند به همین دلیل تسلط بیشتر و مهارت بالاتری برای انجام جراحی‌هایی از جمله پروتز پستان، انواع ماموپلاستی و جراحی های ترمیمی سینه در بیماران مبتلا به سرطان پستان دارند.

برای آگاهی از علائم هشدار دهنده سرطان پستان ، کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، کوچه 23
تلفن : 36294896 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درباره سرطان سینه بیشتر بدانیددرباره سرطان سینه بیشتر بدانید

اگر شما نیز با شنیدن خبر افزایش رشد سرطان در جوامع امروزی خصوصا سرطان سینه دچار نگرانی شده اید ادامه ی مطلب را از دست ندهید. در زیر گام هایی ساده برای کاهش ریسک ابتلا ارایه میشوند که همگی میتوانند سبک زندگی شما را به سمت سالم تر شدن و محافظت در برابر بیماری ها مختلف هدایت کنند ... ادامه مطلب

اقدامات لازم پس از بزرگ کردن سینه با جراحیاقدامات لازم پس از بزرگ کردن سینه با جراحی

مراقبت های بعد از پروتز سینه نقش بسیار مهمی در نتیجه عمل و جلوگیری از ایجاد عوارض دارد. ... ادامه مطلب

وایر گذاری در پستان به چه دلیل انجام میشود؟وایر گذاری در پستان به چه دلیل انجام میشود؟

وایر گذاری روشی است که باعث می شود هنگام انجام جراحی پزشک به راحتی بتواند محل توده را تشخیص دهد .در این روش قبل از انجام جراحی قطعه ای سیم فلزی نازک (مانند سیم های نازک فیوز) در پستان قرار می گیرد و هنگام جراحی این سیم به عنوان راهنما عمل کرده و پزشک را به ناحیه ای که تومور در آن قرار دارد می رساند ... ادامه مطلب

پس از عمل جراحی ماستکتومی چه اقداماتی لازم است؟پس از عمل جراحی ماستکتومی چه اقداماتی لازم است؟

ماستکتومی یک عمل جراحی برای برداشتن پستان است.این جراحی برای برداشتن تمام بافت پستان از سینه به عنوان راه حلی برای درمان یا پیشگیری از سرطان است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین