کتاب سیب صورتی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جراحی پستان / اقدامات لازم پس از بزرگ کردن سینه با جراحی

اقدامات لازم پس از بزرگ کردن سینه با جراحی

سینه یکی از اندام های خاص و مهم برای افزایش زیبایی و تناسب اندام برای بانوان است. داشتن سینه های خوش فرم و متناسب برای بانوان بسیار مهم تلقی شده و باعث افزایش اعتماد به نفس و افزایش جذابیت زنانگی آنها می شود. برخی از افراد ذاتاً و به طور طبیعی سینه های بزرگ دارند؛ ولی برخی از افراد سینه هایی کوچک دارند. برای افزایش حجم، ارتقای زیبایی و فرم دهی سینه روش های مختلفی مانند پروتز سینه وجود دارد. عمل پروتز سینه از جمله جراحی ها در حوزه زیبایی و پلاستیک است که با قرارگیری پروتز در بافت سینه، سبب خوش فرم تر شدن و افزایش سایز سینه می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

مراقبت های بعد از پروتز سینه نقش بسیار مهمی در نتیجه عمل و جلوگیری از ایجاد عوارض دارد. ایجاد مشکل در دوران نقاهت می تواند نتیجه جراحی را تحت تأثیر قرار دهد. در طول این مدت، دستور العمل هایی که پزشک به بیمار می دهد تا دنبال شود، اهمیت بسیار بالایی دارد و لازم است که در فواصل زمانی مشخص به پزشک مراجعه گردد.

جراح پستان

مزایای بزرگ کردن پستان

همچنین بخوانید: جراحی افزایش سایز پستان

عمل بزرگ کردن پستان

پزشکان متخصص ابتدا تمامی شرایط بیمار را بررسی می کنند، سپس بهترین روش جراحی پروتز را به ایشان اعلام می دارند. به طور کلی می توان 4 مرحله اصلی را برای به منظور بزرگ کردن پستان در نظر گرفت. این چهار مرحله عبارتند از:

1. معاینه و بیهوشی پیش از انجام عمل پروتز سینه

اولین مرحله از عمل پروتز پستان را بررسی شرایط بیمار و بیهوشی می دانیم. وضعیت سلامتی شما در این مرحله به طور کامل مانیتور می شود و بهترین روش برای بیهوشی انتخاب می گردد؛ این روش معمولاً بیهوشی عمومی است.

2. ایجاد برش های لازم در جراحی پروتز سینه

می توان برای جایگذاری پروتز در بافت سینه از برش زیربغل یا دور هاله سینه استفاده کرد؛ ولی این دو برش به نسبت برش زیر سینه بسیار کمتر استفاده می شود. در شرایط خاصی جراح از برش زیر بغل یا دور هاله سینه استفاده می کند. به طور کل در جراحی پروتز سینه از سه نوع برش زیر بهره می گیرد:

3. قرارگیری پروتز در بافت سینه

پروتز یا ایمپلنت را می توان به دو صورت در داخل بافت سینه قرار داد، یکی زیر عضله فاشیا و دیگری روی آن. انتخاب از میان این دو بر اساس تشخیص پزشک و شرایط جراحی انجام می گیرد.

4. بخیه زدن و پایان عمل پروتز سینه

بخیه های جراحی پروتز سینه به گونه ای ایجاد می شوند که تا بیشترین حد ممکن در چین های طبیعی سینه یا زیر بغل پنهان شوند.

اقدامات لازم پس از بزرگ کردن سینه با جراحی

اقدامات قبل از بزرگ کردن پستان

اهداف مراقبت های بعد از عمل بزرگ کردن پستان

اینستاگرام دکتر حکیمیان

نکات مراقبتی پس از عمل بزرگ کردن پستان

زمان مورد نیاز انجام مراقبت های بعد از بزرگ کردن پستان

در این خصوص پاسخ جراح برای هر فرد ممکن است یکسان نباشد؛ چرا که طبق بررسی و آنالیزهای انجام شده در این زمینه، بدن هر فرد میتواند واکنش متفاوتی به جراحی داشته باشد. به طور مثال عضلات و پوست برخی از افراد حساس بوده و با کوچکترین ضربه هم دچار کبودی و ورم میشود یا بالعکس.

نوبت دهی انلاین

عوارض بزرگ کردن پستان

از عوارض موقت جراحی سینه که اغلب در همه جراحی‎ها در اثر بیهوشی، انعقاد خون یا واکنش آلرژیک بروز می‎کنند، می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

بزنید روی لینک و با کاربردهای سونوگرافی پستان آشنا شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، کوچه 23
تلفن : 36294896 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
خطرات احتمالی بعد از ماموپلاستیخطرات احتمالی بعد از ماموپلاستی

عمل جراحی ماموپلاستی یکی از انواع اعمال جراحی زیبایی سینه است که به منظور کوچک تر کردن سینه ها و کاهش حجم آنها صورت می گیرد ... ادامه مطلب

ماستیت چه بیماری است؟ماستیت چه بیماری است؟

ماستیت یک نوع بیماری التهابی و عفونی است که در پستان ها ایجاد می شود. در حقیقت ماستیت شایع ترین بیماری پستان می باشد. بیمار از درد رنج می برد و نیاز به درمان زودهنگام دارد.این بیماری ممکن است به طور خود به خود یا به دلیل شیردهی در پستان ها ایجاد شود ... ادامه مطلب

لزوم تامین آهن قبل از جراحی پستانلزوم تامین آهن قبل از جراحی پستان

قبل از جراحی سینه ، نیاز به یک سری اقدامات مراقبتی است. یکی از آن ها، تامین آهن کافی فرد است.در این مقاله به تامین آهن قبل از جراحی پستان می پردازیم ... ادامه مطلب

سن مناسب برای جراحی پروتز سینهسن مناسب برای جراحی پروتز سینه

عمل پروتز سینه از جمله جراحی ها در حوزه زیبایی و پلاستیک است که با قرارگیری پروتز در بافت سینه، سبب خوش فرم تر شدن و افزایش سایز سینه می شود ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین